Ekonomi Servisi

Böylece Ezine peynirinden Kayseri pastırmasına, Ayvalık zeytinyağından el dokuması Keşan yün halısına kadar yüzlerce yöresel ve coğrafi işaretli ürün tek tıkla milyonlarca müşteriye ulaşacak. İlk etapta Türkiye’nin 81 ili ve 971 ilçesinin tamamında en az bir yerel üretici platforma dâhil olacak. Programa katılan yerel üreticilere lansmana özel 10 bin liraya kadar yüzde 1 komisyon oranı uygulanacak. Ayrıca program kapsamında ayrı bir sayfada listelenecek yerel üreticiler ve satıcılar, ihtiyaç sahipleriyle daha kolay buluşacak.

ÖZEL EĞİTİMLE EKSİK TAMAMLANACAK
e-Ticaret’e aşina olmayan satıcılar için de özel eğitim programları uygulanacak, çağrı merkezi desteği ile kayıt aşaması ve katalog ürün listeleme süreçleri kolaylaşacak. Reklam, kargo, fotoğraflama başta olmak üzere birçok avantajdan faydalanabilecek. Bunun yanı sıra Hepsiburada TOBB’a bağlı 365 Oda ve borsanın iş birliğinde içerik yönetimi, ürün girişi ve sipariş süreç yönetimi, kampanya ve indirimlerin planlanması, satışları arttıracak öneriler gibi konularda ücretsiz eğitim desteği sunacak.

e-Ticaret tavan yaptı e-Ticaret tavan yaptı Pandemi döneminde artan internet alışverişleri rekor düzeyde seyrediyor.
e-Ticaret’te istihdam açığı var e-Ticaret’te istihdam açığı var Bilişim Sanayiciler Derneğinin (TÜBİSAD) son raporlarına göre, pandeminin etkisiyle 2020’de internetten satış yapan işletme sayısı bir önceki yıla kıyasla dört katına çıktı. Ancak bu alanda eğitimli istihdam açığı da büyüyor.