Kamp ve bayram alışverişi e-Ticaret’i canlandırdı

Kamp ve bayram alışverişi e-Ticaret’i canlandırdı

EKONOMİ Haberleri

Bayram alışverişlerinde klima, derin dondurucu ve beyaz eşya satışı arttı. e-Ticaret Altyapı Sağlayıcıları Derneği Kurucu Üyesi Yüksel Eminoğlu, bu yıl tam yaz tatili başlangıcına ve özellikle de pandemi sonrası evlilik sezonuna denk gelen bayram tatilinde harcamaların arttığını söyledi.

Bu sene tatil beldelerinde ev tipi klimalarda bir artış görüldüğünü anlatan Yüksel Eminoğlu, geçen sene ile kıyaslandığında ev tipi klimaların satışının yüzde 27 civarında arttığını aktardı. Trekking ürünlerinde yüzde 17 civarında artış yaşandığını, 1.000 TL altı treking ayakkabı satışındaki artışın tüketicilerin bu sene tatillerini oteller yerine daha çok tabiatta geçirmeyi tercih ettiğini gösterdiğini anlatan Eminoğlu, gıda paketleri ve kolilerinin de bu sene ilgi gören bir diğer ürün sepeti olduğu bilgisini verdi. Eminoğlu, şöyle konuştu: Bu segmentte de adetsel artış yüzde 23 olarak gerçekleşti. En çok artışı paket bazlı olarak yüzde 63 ile Muğla, yüzde 51 ile Çanakkale olarak gözlemledik. Bu rakamlar, salgın sınırlamalarının kalkması ve tatil süresinin de uzatılmasıyla birlikte yazlık ve tatil beldelerinde geçirilecek olan bu tatil döneminin e-Ticaret’e yansımalarını gösteriyor.

UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.
Sonraki Haber Yükleniyor...