Vatandaşı aldatmayın!

A -
A +

Son zamanlarda, özel havayolu şirketlerinin yurt içi seferlerinin başlamasıyla, vatandaş olarak umutlandık, sevindik. İznimizi geçirmek veya akraba ziyaretlerini yapmak için memleketimize giderken çektiğimiz 15-16 saatlik yorucu ve tehlikeli yolculuktan kurtulacaktık... Bayram tatilini geçirmek için, memleketim Erzincan'a gitmeye karar verdim. Gazete ilanlarında, Atlasjet adlı firmanın hafta içi her gün Erzincan'a sefer yaptığı, bilet fiyatlarının da 79 YTL olduğu belirtiliyordu. Yer ayırtmak için Atlasjet firmasını aradım, aldığım cevap beni hayrete düşürdü: "Beyefendi Erzincan'a seferimiz yok!" Verdikleri ilanı, ilanda belirtilenleri anlattım, bu yüzden aradığımı söyledim. Görevlinin verdiği cevap ibret vericiydi: "Bizim ilan konusunda bilgimiz yok, ama sonuç olarak Erzincan'a uçuşumuz yok!" Elimde verdikleri boy boy ilanlar vardı, görevliler de böyle bir uygulamanın olmadığını belirtiyordu. Vatandaş bu şekilde kandırılır mı? Bu işlerle Sanayi Bakanlığı ya da Ulaştırma Bakanlığı daha çok ilgi göstermeli. Bir tüketici, bir vatandaş olarak yetkililere sesleniyorum; izin verdiğiniz bu tür firmaların faaliyetlerini de lütfen denetleyiniz. Lütfen halkın mağdur olmasına seyirci kalmayın, iş işten geçmeden tedbir alın! > Atıf Karagöz-İSTANBUL > Lütfen mağduriyetimi giderin Singapur'a 3 ay önce yaptığım seyahat esnasında, kullanmak üzere bir adet LGT5100 Model 354395000722484 seri numaralı cep telefonu aldım. Cihazımı, kulaklıkla ilgili bir problemden dolayı Altunizade'deki yetkili servis (TELESERVİS)'e tamir için bıraktım. Arıza giderildi, cihazımı aldım ve tatile çıktım. Tatilde iken, telefonumda başka bir arıza bulunduğunu tespit ettim; telefon kendi kendine uykuya geçiyor ve açıp kapama yapmadan çalışmıyordu. Dönüşte cihazı tekrar TELESERVİS'e gönderdim, "değişimi mümkün olmayan parça arızası vardır" gibi garip bir cevapla karşılaştım. 1- Benim telefonum servise ilk geldiğinde, böyle bir arızası yoktu, bu arızanın TELESERVİS tarafından oluşturulduğu kanaatindeyim. 2- İzahat istediğimde, "herkes çok meşgul size izahat veremeyiz" deniyor. Ayrıca telefona çıkan görevliler, ezberletilmiş metinler okuyormuş gibi cevaplar veriyor. 3- Ciddiyetten uzak bütün bu yapılanları, tüketici haklarını ihlal olarak görüyorum. 4- Ayrıca, LG şirketini bu durumdan haberdar etmeme rağmen, onlar da bu konu ile yeterince ilgilenmediler. 5- "Ürettikleri ürünleri satmak ve başka hiçbir problemiyle ilgilenmemek" gibi, "merdivenaltı" şirketleri çağrıştıran tutum ve davranış içinde olmayı, kendini "uluslararası" olarak niteleyen LG firmasına yakıştıramadığımı da belirtmek isterim. İlgililerin bu mağduriyetimi bir an önce gidermelerini bekliyorum... > Murat Arvas-İSTANBUL > Tel: 0 212 454 38 22 Fax: 0 212 454 31 00

UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.