Netflix, reklamlı abonelik planı için Microsoft ile el sıkıştı

Düzenleyen: / Kaynak: Engadget
Netflix, reklamlı abonelik planı için Microsoft ile el sıkıştı

TEKNOLOJİ Haberleri  / Engadget

Netflix, yaklaşmakta olan reklam destekli katmanı için bir ortak buldu. Şirket, yaptığı açıklamada Microsoft ile çalışmayı planladığını duyurdu. Microsoft tarafından yayınlanan bir blog gönderisinde ise, Netflix'e teknolojik ve satış uzmanlığı sağlayacakları aktarıldı.

Geçtiğimiz ay gibi yakın bir tarihte The Wall Street Journal, Google ve Comcast'in Netflix'in reklam destekli bir katman oluşturmasına yardımcı olmak için önde gelen adaylar arasında olduğunu öne sürdü. Ancak Netflix, Microsoft ile anlaşmaya vardığını duyurdu. 

Netflix Operasyon Direktörü Greg Peters, "Microsoft, hem teknoloji hem de satış tarafında zaman içinde yenilik yapma esnekliğinin yanı sıra üyelerimiz için güçlü gizlilik korumaları sundu" dedi. Netflix’in eş CEO'su Reed Hasting, geçtiğimiz Nisan ayında şirketin daha uygun fiyatlı abonelik planlarını araştırdığını ilk kez açıklayan kişiydi. Bununla birlikte, video akış servisinin 2022'nin ilk çeyreğinde 200 bin abone kaybettiğini bu noktada belirtelim. 

Hastings ayrıca önümüzdeki bir veya iki yıl içinde yeni abonelik planları üzerindeki çalışmaları tamamlayacaklarını belirtmişti. Bu arada şirketin 2022 ikinci çeyrek gelir raporu önümüzdeki hafta Salı günü açıklanacak. Şirketin son üç ayda iki milyona yakın abone kaybettiği ileri sürülüyor. Bu abonelerini büyük bir kısmı Netflix’in Rusya’daki faaliyetlerini noktalamasından kaynaklanıyor. 

Düzenleyen:  - TEKNOLOJİ
Kaynak: Engadget
UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.
Sonraki Haber Yükleniyor...