Dev markalar, yerel üreticiye umut oldu! Ürünler 85 milyona daha kolay ulaşacak

Düzenleyen: / Kaynak: Haber Merkezi
- Güncelleme:
Dev markalar, yerel üreticiye umut oldu! Ürünler 85 milyona daha kolay ulaşacak

Ekonomi Haberleri  / Haber Merkezi

Adıyaman Ticaret ve Sanayi Odası (ATSO) ile Sosyal Zincir iş birliğiyle gerçekleştirilen buluşmada yerel üreticiler ile Türkiye’nin önde gelen satış kanalları bir araya geldi.

Ülkemizi yıkan büyük depremin birinci yıl dönümü yaklaşırken, bölgenin yaralarının sarılması için yapılan çalışmalar aralıksız devam ediyor. Adıyaman Ticaret ve Sanayi Odası (ATSO) ile Sosyal Zincir iş birliğiyle gerçekleştirilen buluşmada yerel üreticiler ile Türkiye’nin önde gelen satış kanalları bir araya geldi. Güvenilir Ürün Platformu tarafından hayata geçirilen ‘Üreten Yöre Üreten Türkiye’ buluşmalarının ikincisinin yapıldığı Adıyaman’da Migros, CarrefourSA, BİM, A101, Onur Marketler, Trendyol, Hepsiburada, ShopSA, Getir, Oğuz Holding, Em Group, Muratbey, Ahsaf Gıda, Arnica, Türkiye İş Bankası, WOW İstanbul, BEE’O Propolis ve daha birçok fi rmanın üst düzey yetkilisi gün boyu ticari görüşmeler yaptı. Etkinliğin açılışında konuşan ATSO Başkanı Mehmet Torunoğlu “Depremde Adıyaman’ın yapı stokunun yüzde 60’tan fazlasını kaybettik. 650 bin nüfusa sahip, huzurun ve barışın hâkim olduğu şehrimiz tam kabuğunu kırmak üzereyken büyük felaket geldi. Şimdi yeniden ayağa kalkmaya çalışıyoruz. Çok sayıda üreticimiz var. Sanal mağazalar, zincir marketler... Her birinizin emrindeyiz. Siz kötü günümüzde yanımızda oldunuz. Bunu hiç unutmayacağız” dedi. Güvenilir Ürün Platformu Başkanı Celal Toprak da Türk insanının sıkıntılı gününde dayanışmayı çok iyi başardığına vurgu yaptığı konuşmasında, katılımcılara teşekkür etti ve “Üreticilerin faaliyete devam etmesi için teşvik veriyorsunuz. Biz deprem bölgesini unutmadık, sizlerin desteğiyle unutmayacağız da” ifadesini kullandı.

Dev markalar, yerel üreticiye umut oldu! Ürünler 85 milyona daha kolay ulaşacak

Ticaret ve sanayi odalarının yöneticileri, üreticiler, zincir market ve e-ticaret zinciri şirketlerinin temsilcilerinin katıldığı buluşmada, İhlas Holding Reklam Grup Başkanı Tuba Gençay da yer aldı.

ADIYAMAN’DA POTANSİYEL YÜKSEK

ATSO Meclis Başkanı Abdulgani Bereket deprem dönemindeki ihtiyaçlar ile bugünkü ihtiyaçlar arasında bile fark olduğunu belirterek “O dönemde gıda zinciri tamamen kaybolmuştu. İlk gün bisküvi bile yoktu. Sonra ihtiyaçlarımız giderildi. Ardından ‘Konuşacak kimse yok’ demeye başladık. Gerçekten yoktu. Şimdi şükür, sizler varsınız. Adıyaman potansiyeli çok yüksek bir kentimiz. Tarımsal üretimi, marka değeri çok yüksek. Ben yerel olmadan evrensel olunamayacağına inanıyorum. Alıcılardan ricam, üretimin ne kadar zor olduğunun bilinciyle hareket etmesi. Çok şükür üreten ve satanı bir araya getirdik” dedi.

KAYIPLARI TELAFİ ETTİK

ATSO Başkanı Mehmet Torunoğlu ve Meclis Başkanı Bereket ile bir süre görüşen Tarım ve Orman Bakanlığı Hayvancılık Genel Müdürü Salih Çelik, Bakanlık olarak çiftçilerin yanında olduklarını, kayıplarını telafi ettiklerini dile getirdi.

ALIMLAR AFETZEDEDEN

Sosyal Zincir Yetkilisi Hülya Demirbaş Yelmen, Sosyal Zincirin 6 Şubat depremlerinden etkilenen üretici ve KOBİ’leri desteklemeyi amaçladığını ifade ederek sivil toplum, özel sektör ve kamu kuruluşlarını deprem bölgesinden satın alma çerçevesinde iş birliğine davet ettiğini söyledi.

Düzenleyen:  - Ekonomi
Kaynak: Haber Merkezi
UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.
Sonraki Haber Yükleniyor...