Sıfır araç aldı, 3 ay içinde başına bela oldu: Yetkililere iki seçenek sundu
2020 yılında satın aldığı sıfır otomobilde sorun yaşadı, servisin müdahalesi sonrası aynı sorun tekrarlandı. 20 aydır muhatap bulamadığını belirten mağdur vatandaş, yetkililere iki seçenek sundu.
Ankara'da yaşayan emekli vatandaşın başı 2020 yılında satın aldığı sıfır araç ile dertte. Gültekin Akbaş, Citroen C5 1.5 130 beygir dizel SUV satın aldı ancak severek aldığı aracı 3 ay sonra boya atmaya başladı. Durumu fark eden Akbaş, servisin yolunu tuttu.
Akbaş'ın iddiasına göre; servis, araçta boya atan kısımları boyadı. Servis tarafından boyanan arabasında yine aynı sorunların yaşandığını ifade eden Akbaş, 20 aydır muhatap bulamamaktan yakındı.
İhlas Haber Ajansı'nın haberine göre; sorunlarının giderilmesi için kendisi ile iletişime geçilmesini istediğini ifade eden Gültekin Akbaş, "Aracımı 2020 yılının Kasım ayında aldım. Sıfır aldığım aracım 3 ay sonra boya atmaya başladı" dedi.
Servise gittiğinde ilk önce 'kuş pisliği' ve taş sekmesi dendiğini belirten Akbaş, "Daha sonrasında fabrika hatası olduğunu kabul ettiler. Kronik bir arıza olduğunu belirtip, aracı boyayacaklarını söylediler ve boyadılar. Muradım; yetkililerin benimle muhatap olmasıdır. Karşımda bir muhatap bulamıyorum" ifadelerini kullandı.
İKİ SEÇENEK SUNDU
"20 aydır bir yetkili arayıp da sıkıntımı sormadı" diyen Akbaş, derdini şu sözlerle anlattı: "Serviste aracım bu hale getirse bile iletişime geçilmedi. Her türlü anlaşmaya hazırım. Arabanın yenisini mi verirler, arabayı alıp parasını mı verirler ya da benimle diyaloğa geçip bir yol mu izleriz her türlü iletişime açığım. Tek amacım yetkililerin bana ulaşması. Aracımı görün ve bana ulaşın, tek derdim bu."
Akbaş ayrıca, "Aracı ilk aldığımda çok güzel bir araç aldığımı ve servisinin de çok güzel olduğunu düşünmüştüm. Aracın sıkıntıları başlayınca o ilgiliyi göremedim. Çok sevdiğim bir araç ama sıkıntıları nedeniyle zorluklar yaşıyorum" diye konuştu. (Kaynak: İhlas Haber Ajansı)
