Türkiye Gazetesi E-Gazete Gazete Aboneliği
Türkiye Gazetesi
Arama
SON DAKİKA Tasarruf Ortağım YAZARLAR BİZİM SAYFA GÜNDEM POLİTİKA EKONOMİ DÜNYA SPOR RESMİ İLANLAR HABER JET İzle
Türkiye Gazetesi
Türkiye Gazetesi
E-Gazete Abonelik
Gündem
  • Politika
  • Eğitim
Ekonomi
  • Borsa
  • Altın
  • Döviz
  • Hisse Senedi
  • Kripto Para
  • Emlak
  • T-Otomobil
  • Turizm
Spor
  • Futbol
  • Puan Durumu
  • Fikstür
  • Şampiyonlar Ligi
  • Avrupa Ligi
  • Basketbol
Dünya
  • Orta Doğu
  • Avrupa
  • Amerika
  • Afrika
  • İsrail-Gazze
Yaşam
  • Sağlık
  • Hava Durumu
  • Yemek
  • Seyahat
  • Aktüel
Kültür-Sanat
  • Sinema
  • Arkeoloji
  • Kitap
  • Tarih
Bizim Sayfa
  • Namaz Vakitleri
  • Sesli Yayınlar
Yazarlar
  • Bugünün Yazarları
  • Tüm Yazarlar
Diğer Kategoriler
  • Magazin
  • Teknoloji
  • Resmî Ilanlar
  • Haberler
  • Foto Haber
  • Video Galeri
Kurumsal
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Künye
  • Gazete Aboneliği
  • Danışma Telefonları
  • Yasal
  • Reklam Ver
Uygulamalar Türkiye Gazetesi App Store Türkiye Gazetesi Google Play
Takip Edin Favori mecralarınızda haber
akışımıza ulaşın
X Facebook LinkedIn YouTube Instagram TikTok NSosyal
© 2025 İhlas Gazetecilik A.Ş.
Tüm Hakları Saklıdır.
Haber Verin Editör masamıza bilgi ve materyal
göndermek için tıklayın
Bildirin
Kaçırmayın Ücretsiz üye olun, gündemi
şekillendiren gelişmeleri önce siz duyun
  1. Haberler
  2. Gündem
  3. Çeşme'ye günde 7 saat su yok! İlk kesinti başladı
Google Linke Tıkla, Türkiye Gazetesi'ni Google Favorilerine Ekle!
Gündem

Çeşme'ye günde 7 saat su yok! İlk kesinti başladı

Son Güncelleme: 26 Temmuz, 2025 - 12:22
Whatsapp İkon Bağlantıyı Kopyala
Paylaş
Paylaş
Facebook Facebook X X WhatsApp WhatsApp LinkedIn LinkedIn NSosyal NSosyal Bağlantıyı Kopyala Bağlantıyı Kopyala
Çeşme'ye günde 7 saat su yok! İlk kesinti başladı
Fotoğraf Başlığı Çesme'ye günde 7 saat su yok! Ilk kesinti basladi

Gözde turizm beldesi Çeşme'de kuraklık ciddi boyutlara ulaştı, zorunlu su kesintisi uygulaması başladı. İlçeye bir süre saat 23.00 ile 06.00 saatleri arasında su verilmeyecek. Bölge halkı daha önce böyle bir şey görmediklerini söylerken bu durumu turizmle ilişkilendirdiklerini ifade etti.

Kaydet
a- | +A

İzmir'in en turistik merkezi Çeşme son zamanların en büyük kuraklığı yaşıyor. Kuraklık barajda su seviyesinin yüzde 4'e kadar düşmesine neden olurken günlük 7 saatlik su kesintisi uygulaması da dün gece başladı.

BAKMADAN GEÇME
Çeşme
HABER
Çeşme'nin suyu bu gece kesiliyor! Son 15 senenin en kurak yılı


Çeşme'ye günde 7 saat su yok! İlk kesinti başladı - 1. Resim
Başlık ResmiÇeşme'ye günde 7 saat su yok! İlk kesinti başladı - 1. Resim

İLK KESİNTİ DÜN GECE BAŞLADI

Özellikle sıcak havaların etkisiyle su tüketiminin arttığı bu dönemde, barajdaki su kaybının daha da hızlanabileceği değerlendiriliyor. Yetkililer, mevcut suyun daha uzun süre yetecek şekilde kullanılabilmesi amacıyla bazı tedbirlerin devreye alınacağını belirtti. Bu kapsamda, ilk etapta dün gece saat 23.00 ile bu sabah 06.00 arasında su kesintisi uygulanması yapıldı. Uygulamanın yeterli olmaması halinde ise kesintilerin gündüz saatlerine de kaydırılabileceği bildirildi.

BAKMADAN GEÇME
Evdeki gizli buluşma kanlı bitti: Sevgilisini öldürdü, kendini vurdu, eşine mesaj attı
HABER
Evdeki gizli buluşma kanlı bitti: Sevgilisini öldürdü, kendini vurdu, eşine mesaj attı


Çeşme'ye günde 7 saat su yok! İlk kesinti başladı - 2. Resim
Başlık ResmiÇeşme'ye günde 7 saat su yok! İlk kesinti başladı - 2. Resim

BÖYLESİNİ DAHA ÖNCE GÖRMEDİLER

Susuzluk sorununun en büyük nedeninin kuraklık olduğunu belirten esnaf Recep Okumuş, "Maalesef Çeşme'de zaman zaman su kesintileri yaşanıyordu, ancak su hiçbir zaman bu kadar büyük bir sorun olmamıştı. Oysa Çeşme adı bile su bolluğundan geliyor; her yerde çeşme olduğu için bu isim verilmiş.

Ancak bugün mahallemizde akan tek bir çeşme bile yok, hepsi kapatılmış durumda. Türkiye genelinde kuraklık yaşansa da Çeşme'nin bir avantajı var. Zengin yer altı su kaynakları. Bu kaynaklardan çıkan sıcak ve soğuk suların boşa akacağına, toplanıp değerlendirilmesi çok daha faydalı olur. Örneğin, eski bir yerleşim yeri olan Ildırı'da, köprünün altından tatlı su denize boşuna akıyor. Bu suyun toplanarak kullanıma sunulması mümkün. Elbette belediyenin gücü her zaman yeterli olmayabilir, ancak bu konuda Devlet Su İşleri ile iş birliği yapılırsa çözüme ulaşmak daha kolay olur" dedi.


Çeşme'ye günde 7 saat su yok! İlk kesinti başladı - 3. Resim
Başlık ResmiÇeşme'ye günde 7 saat su yok! İlk kesinti başladı - 3. Resim

ESNAF TURİZMİ İŞARET ETTİ

Yaz aylarında Çeşme ilçesinde yaşanan nüfus yoğunluğundan kaynaklı su tüketiminin arttığını ifade eden berber Kadir Aydın da şöyle konuştu: "Yani bunu biraz da turizmle ilişkilendiriyorum. Sonuçta burası bir turizm bölgesi ve nüfus artıyor. Bu da doğal olarak tüketimi artırıyor. Kuraklığın da etkisiyle birlikte bazı sıkıntılar yaşanıyor. Ancak bu çözülemeyecek bir durum değil. Ben çözüleceğine inanıyorum. Tabii ki halkımızın da bu konuda daha dikkatli olması, su tasarrufu yapması gerekiyor.

BAKMADAN GEÇME
Düğün gününü zehre bulayan elti! Böyle tuzak görülmedi... "Tansiyon hastası oldum"
HABER
Düğün gününü zehre bulayan elti! Böyle tuzak görülmedi... "Tansiyon hastası oldum"


Çeşme'ye günde 7 saat su yok! İlk kesinti başladı - 4. Resim
Başlık ResmiÇeşme'ye günde 7 saat su yok! İlk kesinti başladı - 4. Resim

Biz elimizden geleni yapıyoruz, dikkatli olmaya çalışıyoruz. Herkesi de bu konuda duyarlı olmaya davet ediyoruz. Örneğin biz berber olarak müşterilerimize soruyoruz. Otele ya da evinize gidecekseniz saçınızı yıkamayın ya da denize gidecekseniz orada temizlenin. Bu şekilde biz de su tasarrufuna katkı sağlamaya çalışıyoruz. Ama elbette daha büyük işletmelerin, özellikle otellerin bu konuda çok daha dikkatli olması gerekiyor."

Editör : ÇAĞLA ÇAĞLAR
Whatsapp İkon Facebook İkon Bağlantıyı Kopyala
Paylaş
Paylaş
Facebook Facebook X X WhatsApp WhatsApp LinkedIn LinkedIn NSosyal NSosyal Bağlantıyı Kopyala Bağlantıyı Kopyala
Yayın Tarihi | 26 Temmuz, 2025 - 12:22
Haberle İlgili Daha Fazlası
Gündem
Bizi Takip Edin Bizi Takip Edin
X ikonu Facebook ikonu LinkedIn ikonu NSosyal Google Haberler ikonu
YORUMLAR
Yorum   0 yorum
ÇOK OKUNANLAR
  • 1
    Ünlü ismin cenazesinde ‘saf’ tartışması! Oğlu imama karşı çıktı
    Ünlü ismin cenazesinde ‘saf’ tartışması! Oğlu imam...
    Kaydet
  • 2
    Burası ne Akdeniz ne Ege! Oteller yüzde 100 doldu, esnaf bayram ediyor
    Burası ne Akdeniz ne Ege! Oteller yüzde 100 doldu
    Kaydet
  • 3
    Memur ve emekliye ek zam yapılacak mı? Cevdet Yılmaz cevapladı
    Memur ve emekliye ek zam yapılacak mı? Cevdet Yılm...
    Kaydet
  • 4
    Eşini markette görünce tetiğe bastı! Silah tutukluk yapınca olanlar oldu
    Silah tutukluk yapınca olanlar oldu
    Kaydet
  • 5
    400 yıl yönettik, turist olarak gidiyoruz! 12 adayı Yunanistan'a kim verdi?
    400 yıl yönettik, turist olarak gidiyoruz! 12 aday...
    Kaydet
YAZARLAR
  • Prof. Dr. Ahmet Şimşirgil
    Prof. Dr. Ahmet Şimşirgil Kutbeddin Aybeg
    Kaydet
  • Cem Küçük
    Cem Küçük CHP’de makul biri yok mu?
    Kaydet
  • Atilla Yayla
    Atilla Yayla CHP: Devleti kuran parti mi, devlet tarafından kurulan parti mi?
    Kaydet
  • Meryem Aybike Sinan
    Meryem Aybike Sinan Türk dünyasının ‘ortak alfabe’ zaferi…
    Kaydet
  • Anlat Derdini Feridun Ağabey'e
    Anlat Derdini Feridun Ağabey'e Evlat imtihanı hiçbir imtihana benzemiyor
    Kaydet
Bize Haber Verin

Editör masasıyla bilgi ve materyal paylaşmak için tıklayın

GÖZDEN KAÇMASIN
  • Faizsiz kazanç rehberi Tasarruf Ortağım yayında
    Faizsiz kazanç rehberi Tasarruf Ortağım yayında
    Kaydet
  • ORTA ASYA'DA İHLAS ENERJİSİ
    ORTA ASYA'DA İHLAS ENERJİSİ
    Kaydet
  • Avrupa yanıyor! Ölü sayısı 212'ye yükseldi, Almanya'da ordu göreve çağrıldı: Türkiye ne kadar etkilenecek?
    Avrupa yanıyor! Ölü sayısı 212'ye yükseldi, Almanya'da ordu göreve çağrıldı: Türkiye ne kadar etkilenecek?
    Kaydet
  • Gişede işlem yaparken oldu, bir anda başına düştü
    Gişede işlem yaparken oldu, bir anda başına düştü
    Kaydet
ÖNE ÇIKANLAR
Osmaniye'de tatlıdan zehirlenen 53 kişi hastanelik oldu! Valilikten açıklama geldi
Osmaniye'de tatlıdan zehirlenen 53 kişi hastanelik oldu!
Kaydet
Emekli olduktan sonra üniversiteye kaydoldu! Bölümü dereceyle bitirdi
Emekli oldu, üniversiteyi derece ile bitirdi!
Kaydet
Anlaşma imzalandı! Lübnan'a ilişkin 3 ülkeden adım
İsrail ve Lübnan anlaşmaya imza attı!
Kaydet
SONRAKİ HABER
Türkiye Gazetesi
Google Haberler E-GAZETE ABONE OL GİRİŞ
Gündem
  • Politika
  • Eğitim
Ekonomi
  • Borsa
  • Altın
  • Döviz
  • Hisse Senedi
  • Kripto Para
  • Emlak
  • T-Otomobil
  • Turizm
Spor
  • Futbol
  • Puan Durumu
  • Fikstür
  • Şampiyonlar Ligi
  • Avrupa Ligi
  • Basketbol
Dünya
  • Orta Doğu
  • Avrupa
  • Amerika
  • Afrika
  • İsrail-Gazze
Yaşam
  • Sağlık
  • Hava Durumu
  • Yemek
  • Seyahat
  • Aktüel
Kültür-Sanat
  • Sinema
  • Arkeoloji
  • Kitap
  • Tarih
Bizim Sayfa
  • Namaz Vakitleri
  • Sesli Yayınlar
Yazarlar
  • Bugünün Yazarları
  • Tüm Yazarlar
Diğer Kategoriler
  • Magazin
  • Teknoloji
  • Resmî Ilanlar
  • Haberler
  • Foto Haber
  • Video Galeri
Kurumsal
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Künye
  • Gazete Aboneliği
  • Danışma Telefonları
  • Yasal
  • Reklam Ver
Uygulamalar Türkiye Gazetesi App Store Türkiye Gazetesi Google Play
Takip Edin Favori mecralarınızda haber
akışımıza ulaşın
X Facebook LinkedIn YouTube Instagram TikTok NSosyal
Haber Verin Editör masamıza bilgi ve materyal
göndermek için tıklayın
Let me Know
Kaçırmayın Ücretsiz üye olun, gündemi
şekillendiren gelişmeleri önce siz duyun
© 2026 İhlas Medya Grubu. Tüm Hakları Saklıdır
Son Dakika Site Haritası RSS KVKK Aydınlatma Metni Gizlilik Politikası Çerez Politikası