19 Mayıs Gelinim Mutfakta kim birinci oldu? Yarım altını kazanan gelin açıklandı
Gelinim Mutfakta 19 Mayıs Salı günü yarım altını kazanan gelin ve puan durumu belli oldu. Yarışmacılar “ananas yatağında tavuk” menüsüyle mücadele ederken, gün sonunda dikkat çeken puanlar ortaya çıktı. İşte, 19 Mayıs Gelinim Mutfakta birincisi...
Gelinim Mutfakta programında 19 Mayıs Salı günü yarışmacılar tarifleriyle kayınvalidelerin karşısına çıktı. Gün boyunca yapılan tadım ve puanlamanın ardından gün birincisi ve yarım altını kazanan isim netleşti.
Haftanın finalinde 15 altın bilezik ödülü için yarışan gelinler, gün birincisi olmak için yüksek puan almaya çalıştı. Programın son bölümünde hem puan tablosu hem de eksi dört puan cezası dikkat çekti.
19 MAYIS GELİNİM MUTFAKTA KİM BİRİNCİ OLDU?
19 Mayıs Salı günü yayınlanan yeni bölümde yarışmacılar, günün konsept yemeği olan ananas yatağında tavuk hazırladı. Sunum ve lezzetin ön planda olduğu yarışmada kaynanaların verdiği puanlar günün sonucunu belirledi.
Günün sonunda yarım altını kazanan gelin Cemile oldu. Yarışmada alınan puanlar sonrası Cemile gün birincisi olarak yarım altının sahibi olurken, yarışmacılar arasındaki rekabet de dikkat çekti. Bir önceki bölüm olan 18 Mayıs Pazartesi gününde ise yarım altını kazanan isim Tuğba olmuştu.
Programın son bölümünde ayrıca Aysun’un aldığı eksi 4 puan da günün en çok konuşulan gelişmeleri arasında yer aldı. Yarışmanın takipçileri sosyal medyada puanlamalarla ilgili çok sayıda paylaşım yaptı.
19 MAYIS GELİNİM MUTFAKTA PUAN DURUMU
19 Mayıs bölümünde yarışmacılar arasında çekişmeli bir puan yarışı yaşandı. 19 Mayıs Gelinim Mutfakta puan durumu:
Cemile: 18
Hatice: 14
Tuğba: 13
Aysun: 8
Dünün puan durumu şöyleydi
Tuğba: 18
Hatice: 17
Aysun: 16
Cemile: 10
