Farkımız tescil edildi

A -
A +

Bugün BİAK (Basın İzleyici Araştırmaları Kurulu) tarafından koordine edilen TAYLOR-NELSON-SOFRES PİAR konsorsiyumunun 10 bin kişiyle yüz yüze görüşerek gerçekleştirdiği bir araştırmanın sonuçlarını aktaracağız. İstanbul, Ankara, İzmir, Kocaeli, Balıkesir, Denizli, Bursa, Antalya, Gaziantep, Adana, Kütahya, Eskişehir, Konya, Trabzon, Samsun, Erzurum, Malatya, Diyarbakır ve Şanlıurfa'da yaşayan 15 yaş ve üzeri kişiler arasında örnekleme metodu ile gerçekleştirilen bu çalışma 26 milyon kişiyi temsil ediyor. Periyodik olarak tekrarlanan ve başta reklam verenler olmak üzere birçok kurumun istifade ettiği araştırma, büyük gazetelerin okuyucu kitlesinin ekonomik, kültürel ve sosyal yapısını, tüketim tercihlerini ve gazete ile ilgili görüşlerini ortaya koyuyor. Biz bu araştırmanın gazetemizle ilgili sonuçlarından önemli gördüğümüz bazı satır başlarını sizlere aktarıyoruz. Anadolu'nun gazetesi * Her yaş ve eğitim grubuna hitap eden Türkiye, özellikle çalışan kesim ağırlıklı bir okuyucu kitlesine sahiptir. * 4 büyük gazete arasında çocuk sahipliği oranı en yüksek gazete Türkiye'dir. Bu da, aynı gazeteyi daha fazla kişinin okuması anlamına gelmektedir. (Zaten yıllardan beri esnaf ve aile gazetesi olarak tanındığımız için bu iki sonuç bizim için şaşırtıcı değil...) * Diğer gazetelerin okuyucuları büyük şehirlerde toplandığı halde, Türkiye gazetesi, Anadolu'nun her bölgesinde en yoğun oranda tercih edilen bir gazetedir. (Bu fark çok önemli.) Bu bir aşktır * Türkiye okuru, gazetesinin her sayfasını dikkatle incelemektedir. Sayfa başına okunurluk süresi en yüksek gazetedir. (Çünkü Türkiye gazetesi okumak için alınır) * Diğer gazetelerin okuyucu kitlesinin tamamına yakını başka bir veya birkaç gazete daha okurken, * Türkiye gazetesi okurlarının tamamına yakını sadece kendi gazetesini takip ediyor. (Türkiye aşkının dolduğu kalplerde başka sevgilere yer yoktur. Bu özellik, aynı zamanda siz değerli okuyucularımıza ulaşmak isteyenlerin gazetemizi tercih etmek zorunda olduğunu da göstermektedir. Farkın tescili Biz her fırsatta "farklı" olduğumuzu iddia ediyorduk. Bu, basit bir pazarlama oyunundan ibaret değildi. Uyguladığımız ciddi, tutarlı ve dürüst yayın politikamız; medyadaki kokuşmuşluktan bıktığı için 'farklı bir gazete' arayanlarla buluşturdu bizi... İşte, ülke nüfusunun yarısına yakın kişiyi temsil eden bir örnekleme ile tespit edilerek görüşülen onbinlerce kişi de bu farkımızı tescil etmiştir. Teşekkürler Türkiye... *** Görüşmek üzere...

UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.