Google Linke Tıkla, Türkiye Gazetesi'ni Google Favorilerine Ekle!

Acı biberin bilinmeyen faydası!

Acı biberin bilinmeyen faydası!
Fotoğraf Başlığı Aci biberin bilinmeyen faydasi!

ABD’deki Vermont Üniversitesi’nin gerçekleştirdiği bir araştırma, düzenli olarak kırmızı acı biber tüketmenin erken ölüm riskini yüzde 13 oranında azalttığını ortaya koydu.

Kaydet
a- | +A

23 yıl boyunca 16 bin kişinin biber yeme alışkanlıklarının incelendiği araştırmada, düzenli olarak kırmızı acı biber tüketen kişilerin, tüketmeyenlere göre, felç ve kalp hastalıklarına yakalanma olasılıklarının büyük ölçüde azaldığı ifade edildi. Geçtiğimiz haftalarda Almanya’daki Ruhr Üniversitesi’nden bilim insanları da, kırmızı acı biberin içerisinde bulunan ‘kapsaisin’ adlı maddenin başta göğüs kanseri olmak üzere birçok kanser türüne karşı etkili olduğunu ifade etmişti.

Whatsapp İkon Facebook İkon Bağlantıyı Kopyala
Yayın Tarihi |
Haberle İlgili Daha Fazlası
Antalya Asayiş Sağlık
Bizi Takip Edin Bizi Takip Edin
YORUMLAR
ÖNE ÇIKANLAR
SONRAKİ HABER

Haber Asistanı

Son 30 günün haberleri
📰

Türkiye Gazetesi Haber Asistanına Hoş Geldiniz!

Son 30 güne ait haberleri, spor gelişmelerini veya yazar yazılarını sorgulayabilirsiniz.