Türkiye Gazetesi E-Gazete Gazete Aboneliği
Türkiye Gazetesi
Arama
SON DAKİKA YAZARLAR BİZİM SAYFA GÜNDEM POLİTİKA EKONOMİ DÜNYA SPOR YAŞAM RESMİ İLANLAR HABER JET İzle
Türkiye Gazetesi
Türkiye Gazetesi
E-Gazete Abonelik
Gündem
  • Politika
  • Eğitim
Ekonomi
  • Borsa
  • Altın
  • Döviz
  • Hisse Senedi
  • Kripto Para
  • Emlak
  • T-Otomobil
  • Turizm
Spor
  • Futbol
  • Puan Durumu
  • Fikstür
  • Şampiyonlar Ligi
  • Avrupa Ligi
  • Basketbol
Dünya
  • Orta Doğu
  • Avrupa
  • Amerika
  • Afrika
  • İsrail-Gazze
Yaşam
  • Sağlık
  • Hava Durumu
  • Yemek
  • Seyahat
  • Aktüel
Kültür-Sanat
  • Sinema
  • Arkeoloji
  • Kitap
  • Tarih
Bizim Sayfa
  • Namaz Vakitleri
  • Sesli Yayınlar
Yazarlar
  • Bugünün Yazarları
  • Tüm Yazarlar
Diğer Kategoriler
  • Magazin
  • Teknoloji
  • Resmî Ilanlar
  • Haberler
  • Foto Haber
  • Video Galeri
Kurumsal
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Künye
  • Gazete Aboneliği
  • Danışma Telefonları
  • Yasal
  • Reklam Ver
Uygulamalar Türkiye Gazetesi App Store Türkiye Gazetesi Google Play
Takip Edin Favori mecralarınızda haber
akışımıza ulaşın
X Facebook LinkedIn YouTube Instagram TikTok NSosyal
© 2025 İhlas Gazetecilik A.Ş.
Tüm Hakları Saklıdır.
Haber Verin Editör masamıza bilgi ve materyal
göndermek için tıklayın
Bildirin
Kaçırmayın Ücretsiz üye olun, gündemi
şekillendiren gelişmeleri önce siz duyun
  1. Haberler
  2. Sağlık
  3. Çayın bir faydası daha keşfedildi
Google Linke Tıkla, Türkiye Gazetesi'ni Google Favorilerine Ekle!
Sağlık

Çayın bir faydası daha keşfedildi

Son Güncelleme: 03 Mart, 2015 - 16:29
Whatsapp İkon Bağlantıyı Kopyala
Paylaş
Paylaş
Facebook Facebook X X WhatsApp WhatsApp LinkedIn LinkedIn NSosyal NSosyal Bağlantıyı Kopyala Bağlantıyı Kopyala
Çayın bir faydası daha keşfedildi
Fotoğraf Başlığı Çayin bir faydasi daha kesfedildi

Geçen hafta Japon bilimciler, siyah çayın kemik erimesini önlediğini açıklamıştı.Çayın faydası ile ilgili bir başka haber de Amerika'dan geldi.

Kaydet
a- | +A
Araştırmacılara göre, günde 3 fincan çay içmek, kan şeker seviyesini dengeliyor ve diyabet riskini azaltıyor. Amerikalı araştırmacılar, günde üç fincan çay içmenin, diyabet riskini azalttığını savunuyor. Araştırmaya göre siyah çay, kandaki glikoz seviyesini düşürmeye yardımcı oluyor. Çayın glikoz üzerindeki bu etkisi tip 2 diyabetin önlenmesinde ve kontrol altına alınmasında rol oynuyor. Framingham Üniversitesi'nin yürttüğü araştırmada, siyah çay laboratuvar ortamında demlendikten sonra mercek altına alındı. Çaydaki antioksidanın, kan şekerini yükselten enzimi önlediği görüldü. Çayın kalp ve damar sistemi için de faydalı olduğu belirtiliyor. Ntv'nin haberine göre uzmanlar, diyabetin önlenmesi ve kontrol altına alınmasına yardımcı olması için günde üç fincan çay içilmesini öneriyor. Tabii ki şekersiz içmek şartıyla.
Dünyada 360 milyonu aşkın tip 2 diyabet hastası var. Obezite, hareketsizlik ve sağlık beslenme nedeniyle bu sayının artacağı öngörülüyor.
Yazar : TÜRKİYE GAZETESİ
Whatsapp İkon Facebook İkon Bağlantıyı Kopyala
Paylaş
Paylaş
Facebook Facebook X X WhatsApp WhatsApp LinkedIn LinkedIn NSosyal NSosyal Bağlantıyı Kopyala Bağlantıyı Kopyala
Yayın Tarihi | 03 Mart, 2015 - 16:29
Haberle İlgili Daha Fazlası
Sağlık
Bizi Takip Edin Bizi Takip Edin
X ikonu Facebook ikonu LinkedIn ikonu NSosyal Google Haberler ikonu
YORUMLAR
Yorum   0 yorum
ÇOK OKUNANLAR
  • 1
    Arda Turan'dan sürpriz transfer: Fenerbahçe'nin eski futbolcusu imzayı attı
    Arda'dan transfer: F.Bahçe'nin eski oyuncusu imzal...
    Kaydet
  • 2
    Aykut Kocaman, A takımını belirledi! Şampiyonluk reçetesi hazır
    Aykut Kocaman, A takımını belirledi
    Kaydet
  • 3
    Aziz Yıldırım’dan kızı Yaz’a yüzen saray! Fiyatı ve detaylarıyla öne çıktı
    Aziz Yıldırım’dan kızı Yaz’a yüzen saray! Fiyatı v...
    Kaydet
  • 4
    Bakan Tekin, eğitimdeki yeni adımları açıkladı: Ara tatiller kalkmayacak
    Bakan Tekin, eğitimdeki yeni adımları açıkladı
    Kaydet
  • 5
    İstanbul'da feci kaza: 1'i bebek 3 kişi hayatını kaybetti
    İstanbul'da feci kaza: 1'i bebek 3 kişi hayatını k...
    Kaydet
YAZARLAR
  • İsmail Kapan
    İsmail Kapan İsrail sınırları zorluyor!..
    Kaydet
  • Yücel Koç
    Yücel Koç Bay Kemal ‘hain’ ise siz nesiniz?
    Kaydet
  • Rahim Er
    Rahim Er Hipokrat yeminiyle bu kadar oluyor!
    Kaydet
  • Sevil Nuriyeva
    Sevil Nuriyeva Paşinyan’ın zaferi ve denge süreci
    Kaydet
  • Nur Tuğba Aktay
    Nur Tuğba Aktay Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan Doğu Akdeniz uyarısı: Cevabımız çok net, çok da sert olur!
    Kaydet
Bize Haber Verin

Editör masasıyla bilgi ve materyal paylaşmak için tıklayın

GÖZDEN KAÇMASIN
  • Kûfî’nin İhtişamı: Geometriden Hikmete
    Kûfî’nin İhtişamı: Geometriden Hikmete
    Kaydet
  • YABANCI BU HİSSELERİ TOPLADI!
    YABANCI BU HİSSELERİ TOPLADI!
    Kaydet
  • Maziden bugüne ‘Üç Harem’
    Maziden bugüne ‘Üç Harem’
    Kaydet
  • Tarihin en kuvvetli El Niño'su geliyor: Temmuz sonu sıcaklık rekorları altüst olacak
    Tarihin en kuvvetli El Niño'su geliyor: Temmuz sonu sıcaklık rekorları altüst olacak
    Kaydet
  • Maç esnasında yürekler ağza geldi: Bir anda yere çakıldı
    Maç esnasında yürekler ağza geldi: Bir anda yere çakıldı
    Kaydet
ÖNE ÇIKANLAR
Hipertansiyon şikayetiyle gitti, gerçek ortaya çıktı! Resmen ölümle burun buruna geldi
Hipertansiyon şikayetiyle gitti, gerçek ortaya çıktı
Kaydet
Maden ocağında yangın çıktı, üretim durdu! 3 ay ile 1 yıl arasında sönmesi bekleniyor
Maden ocağında yangın çıktı, üretim durdu!
Kaydet
Nike hisselerinde büyük çakılma! 57 milyar dolar kaybetti
Nike hisselerinde büyük çakılma! 57 milyar dolar kaybetti
Kaydet
SONRAKİ HABER
Türkiye Gazetesi
Google Haberler E-GAZETE ABONE OL GİRİŞ
Gündem
  • Politika
  • Eğitim
Ekonomi
  • Borsa
  • Altın
  • Döviz
  • Hisse Senedi
  • Kripto Para
  • Emlak
  • T-Otomobil
  • Turizm
Spor
  • Futbol
  • Puan Durumu
  • Fikstür
  • Şampiyonlar Ligi
  • Avrupa Ligi
  • Basketbol
Dünya
  • Orta Doğu
  • Avrupa
  • Amerika
  • Afrika
  • İsrail-Gazze
Yaşam
  • Sağlık
  • Hava Durumu
  • Yemek
  • Seyahat
  • Aktüel
Kültür-Sanat
  • Sinema
  • Arkeoloji
  • Kitap
  • Tarih
Bizim Sayfa
  • Namaz Vakitleri
  • Sesli Yayınlar
Yazarlar
  • Bugünün Yazarları
  • Tüm Yazarlar
Diğer Kategoriler
  • Magazin
  • Teknoloji
  • Resmî Ilanlar
  • Haberler
  • Foto Haber
  • Video Galeri
Kurumsal
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Künye
  • Gazete Aboneliği
  • Danışma Telefonları
  • Yasal
  • Reklam Ver
Uygulamalar Türkiye Gazetesi App Store Türkiye Gazetesi Google Play
Takip Edin Favori mecralarınızda haber
akışımıza ulaşın
X Facebook LinkedIn YouTube Instagram TikTok NSosyal
Haber Verin Editör masamıza bilgi ve materyal
göndermek için tıklayın
Let me Know
Kaçırmayın Ücretsiz üye olun, gündemi
şekillendiren gelişmeleri önce siz duyun
© 2025 İhlas Medya Grubu. Tüm Hakları Saklıdır
Son Dakika Site Haritası RSS KVKK Aydınlatma Metni Gizlilik Politikası Çerez Politikası