Türkiye Gazetesi E-Gazete Gazete Aboneliği
Türkiye Gazetesi
Arama
SON DAKİKA YAZARLAR BİZİM SAYFA GÜNDEM POLİTİKA EKONOMİ DÜNYA SPOR YAŞAM RESMİ İLANLAR HABER JET İzle
Türkiye Gazetesi
Türkiye Gazetesi
E-Gazete Abonelik
Gündem
  • Politika
  • Eğitim
Ekonomi
  • Borsa
  • Altın
  • Döviz
  • Hisse Senedi
  • Kripto Para
  • Emlak
  • Otomobil
  • Turizm
Spor
  • Futbol
  • Puan Durumu
  • Fikstür
  • Şampiyonlar Ligi
  • Avrupa Ligi
  • Basketbol
Dünya
  • Orta Doğu
  • Avrupa
  • Amerika
  • Afrika
  • İsrail-Gazze
Yaşam
  • Sağlık
  • Hava Durumu
  • Yemek
  • Seyahat
  • Aktüel
Kültür-Sanat
  • Sinema
  • Arkeoloji
  • Kitap
  • Tarih
Bizim Sayfa
  • Namaz Vakitleri
  • Sesli Yayınlar
Yazarlar
  • Bugünün Yazarları
  • Tüm Yazarlar
Diğer Kategoriler
  • Magazin
  • Teknoloji
  • Resmî Ilanlar
  • Haberler
  • Video Galeri
  • Foto Haber
Kurumsal
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Künye
  • Gazete Aboneliği
  • Danışma Telefonları
  • Yasal
  • Reklam Ver
Uygulamalar Türkiye Gazetesi App Store Türkiye Gazetesi Google Play
Takip Edin Favori mecralarınızda haber
akışımıza ulaşın
X Facebook LinkedIn YouTube Instagram TikTok Next Sosyal
© 2025 İhlas Gazetecilik A.Ş.
Tüm Hakları Saklıdır.
Haber Verin Editör masamıza bilgi ve materyal
göndermek için tıklayın
Bildirin
Kaçırmayın Ücretsiz üye olun, gündemi
şekillendiren gelişmeleri önce siz duyun
  1. Haberler
  2. Ekonomi
  3. Pandemi sürecinde çağrı merkezleri çalışanları arayıp hal hatır sordu
Ekonomi

Pandemi sürecinde çağrı merkezleri çalışanları arayıp hal hatır sordu

Son Güncelleme: 28 Temmuz, 2020 - 17:53
Whatsapp İkon Bağlantıyı Kopyala
Paylaş
Paylaş
Facebook Facebook X X WhatsApp WhatsApp LinkedIn LinkedIn Next Sosyal Next Sosyal Bağlantıyı Kopyala Bağlantıyı Kopyala
Pandemi sürecinde çağrı merkezleri çalışanları arayıp hal hatır sordu
Fotoğraf BaşlığıPandemi sürecinde çagri merkezleri çalisanlari arayip hal hatir sordu

Pandemi süreci, çağrı merkezi sektöründe de yeni taleplerin ortaya çıkmasına neden oldu. Bu zor dönemde Tepe Çağrı Merkezi kurumsal müşterileri için, hastalığa yakalanan ya da hastalık riski taşıyan çalışanların takibi konusunu da üstlenerek, arayıp durum sorgulaması yaptı.

Kaydet
a- | +A

Pandemi süreci, pek çok işin yeniden tanımlanmasına neden oldu. Bugüne kadar daha çok memnuniyet anketi, tahsilat, yeniden müşteri kazanımı gibi alanlarda faaliyet gösteren çağrı merkezlerinin işleri arasına, şirket çalışanlarının sağlık durumunu öğrenmek de eklendi. Bilkent Holding şirketlerinden Tepe Çağrı Merkezi, pandemi döneminde hizmet verdiği kurumsal şirketler için hastalığa yakalanan ya da hastalık riski taşıyan çalışanların aranması gibi sosyal aramalar da gerçekleştirdi.

Tepe Çağrı Merkezi Direktörü Nuran Şahin, bugüne kadar temel işleri olan gelen çağrıların cevaplanması, aramaların yapılması, sosyal medya yönetimi ve webchat gibi faaliyetlerine bu dönemde yeni işlerin de eklendiğini söyledi. Şahin, “Pandemi döneminde Tepe Çağrı Merkezi olarak hizmet verdiğimiz şirketlerimizin, Türkiye genelinde hastalığa yakalanan, hastalık riski taşıyan çalışanları oldu. Bu çalışanların aranması, sağlık durumlarının sorulması ve kuralların tekrar hatırlatılması gibi daha çok sosyal anlamda aramalar gerçekleştirdik” dedi.

“Sektör profesyonelleşiyor”

Türkiye'deki çağrı merkezi sektörünün önemli bir kısmının şirket dışından temin edilen hizmet durumunda olduğunu, şirkete dahil çalışma oranının giderek azaldığını söyleyen Şahin, özellikle pandemi sürecinde yaygınlaşan evden çalışma düzeni sonrası, büyük firmaların bu geçişlerde ciddi sorunlar yaşadığını ve çok zorlandıklarını vurguladı. Şahin, “Sektörün, pandeminin de etkisi ile yavaş yavaş dış kaynak kullanımına kaymaya başlayacağını düşünüyoruz. Çağrı merkezi işi, kurumların yaptığı kendi işlerinden çok farklı. Çok değişik dinamiklere, teknolojik altyapıya ve çevresel etkenlere sahip. Dolayısıyla firmaların kendi iş alanlarına yoğunlaşarak, bu tip hizmetlerini profesyonellere daha fazla kaydıracağını düşünüyoruz” diye konuştu.

Pandemi sürecinde yoğunluk yaşayan bazı sektörlere çağrı merkezi hizmeti vermeye başladıklarını anlatan Şahin, “Bildiğiniz üzere bu süreçte internet üzerinden alışveriş ciddi oranda arttı. Bu noktada nihai tüketiciye satış sonrası hizmetlere talep de arttı. Birçok yeni müşterimiz artan talebi karşılayamadıkları için ya mevcuttaki şirket içi operasyonlarına ek hizmet aldılar ya da tamamen bize kanalize ederek kendileri asıl işleri ile ilgilenmeye devam ettiler” diyerek sözlerini sürdürdü.

“‘Haklı Çalışan Hattı' ile personel ve yönetici arasında köprü kuruyor”

Grup şirketleri için başlattıkları ‘Haklı Çalışan Hattı'ndan güzel geri dönüşler aldıklarını da sözlerine ekleyen Şahin, “Bu hizmeti tüm kurumsal müşterilerimize anlattık. Haklı Çalışan Hattı, temelde personel ile yönetici arasında iletişim sağlayan bir hizmet. Sistem şöyle işliyor; personelin sorununu veya talebini, bu konuda özel eğitim almış ekibimiz cevaplıyor. Kaydını alarak, konusuna göre belirlenmiş ilgili birime aktarıyor. Kaydın kapatılması için ise 48 saat süre tanınıyor. Gelen yanıt personele aktarılıyor ve memnuniyet anketi yapılarak aldığı yanıtı ve süreci değerlendirmesi isteniyor. Personel isterse kaydını anonim olarak yani isim vermeden de iletebiliyor” bilgisini verdi.

Haklı Çalışan Hattı'ndan hem personel hem de kurumsal müşterilerin personelinin memnun olduğunu söyleyen Nuran Şahin, “Her an telefonda ulaşıp seslerini duyurabilmek, muhatap bularak sorunlarına yanıt alabilmek çalışanları mutlu ve motive ederken, şirkete aidiyet duygularını da güçlendiriyor. Bu da işlerine yansıyor ve kaliteli hizmet vermelerini sağlıyor. Sonuçta da nihai tüketici ve onlara ürün/hizmet tedarik eden kurumsal müşterilerimizin çoklu memnuniyeti ortaya çıkıyor” ifadelerini kullandı.

Whatsapp İkon Facebook İkon Bağlantıyı Kopyala
Paylaş
Paylaş
Facebook Facebook X X WhatsApp WhatsApp LinkedIn LinkedIn Next Sosyal Next Sosyal Bağlantıyı Kopyala Bağlantıyı Kopyala
Yayın Tarihi | 28 Temmuz, 2020 - 17:53
Haberle İlgili Daha Fazlası
Ekonomi
Bizi Takip Edin Bizi Takip Edin
X ikonu Facebook ikonu LinkedIn ikonu Next Sosyal Google Haberler ikonu
YORUMLAR
Yorum   0 yorum
ÇOK OKUNANLAR
  • 1
    Mevduat faizinde düşüş hızlandı! 1 milyon TL’nin güncel getirisi kaç TL?
    İşte 1 milyon TL’nin güncel getirisi!
    Kaydet
  • 2
    Japonya'da deprem oldu! 6,7 ile sallandılar, tsunami uyarısı var
    Japonya'da şiddetli deprem oldu! Tsunami uyarısı v...
    Kaydet
  • 3
    Rusya, Odessa'da demirli olan Türk gemisini vurdu! Dışişleri'nden açıklama geldi
    Rusya, Odessa'da demirli olan Türk gemisini vurdu
    Kaydet
  • 4
    Cumartesi-pazar uyarısı geldi! Meteoroloji'den İstanbul dahil çok sayıda il için kritik rapor
    Cumartesi-pazar uyarısı geldi!
    Kaydet
  • 5
    New York Times'tan korkutan uyarı: İstanbul'a büyük ve yıkıcı bir deprem geliyor
    "Büyük deprem İstanbul'a yaklaşıyor"
    Kaydet
YAZARLAR
  • Ömer Faruk Bingöl
    Ömer Faruk Bingöl Borsa 10 haftanın zirvesinde!
    Kaydet
  • Öcal Uluç
    Öcal Uluç Kutlarım TMOK’u!..
    Kaydet
  • Adnan Şahin
    Adnan Şahin Anadolu’nun kökleri yerli ürünlerle yaşar
    Kaydet
  • Sadık Söztutan
    Sadık Söztutan DİYETİSYEN
    Kaydet
  • Ahmet Demirbas
    Ahmet Demirbas "Sabır acıysa da meyvesi tatlıdır"
    Kaydet
Bize Haber Verin

Editör masasıyla bilgi ve materyal paylaşmak için tıklayın

GÖZDEN KAÇMASIN
  • Muhtarın 4 aracını benzin döküp yaktılar! Kundaklama anı kamerada
    Muhtarın 4 aracını benzin döküp yaktılar! Kundaklama anı kamerada
    Kaydet
  • İşte haftanın en çok kazandıran yatırım aracı!
    İşte haftanın en çok kazandıran yatırım aracı!
    Kaydet
  • Önce araçlara sonra ağaca çarptı feci kaza kamerada! 1 ölü 1 yaralı
    Önce araçlara sonra ağaca çarptı feci kaza kamerada! 1 ölü 1 yaralı
    Kaydet
  • MSB'den 'SDG' açıklaması: Başka seçenekleri yok!
    MSB'den 'SDG' açıklaması: Başka seçenekleri yok!
    Kaydet
  • Yıldız Savaşları afişi rekor fiyata satıldı
    Yıldız Savaşları afişi rekor fiyata satıldı
    Kaydet
ÖNE ÇIKANLAR
Bakan Tunç'yan yasa dışı bahis açıklaması! Ceza artışı yolda
Bakan Tunç'yan yasa dışı bahis açıklaması!
Kaydet
Suriye'de çatışma! Palmira yakınlarında ABD güçleri yaralandı
Suriye'de çatışma! Palmira yakınlarında ABD güçleri yaralandı
Kaydet
Adana’da feci kaza! Çınar’dan 9 gün sonra acı haber geldi
Çınar’dan 9 gün sonra acı haber geldi
Kaydet
SONRAKİ HABER
Türkiye Gazetesi
Google Haberler E-GAZETE ABONE OL GİRİŞ
Gündem
  • Politika
  • Eğitim
Ekonomi
  • Borsa
  • Altın
  • Döviz
  • Hisse Senedi
  • Kripto Para
  • Emlak
  • Otomobil
  • Turizm
Spor
  • Futbol
  • Puan Durumu
  • Fikstür
  • Şampiyonlar Ligi
  • Avrupa Ligi
  • Basketbol
Dünya
  • Orta Doğu
  • Avrupa
  • Amerika
  • Afrika
  • İsrail-Gazze
Yaşam
  • Sağlık
  • Hava Durumu
  • Yemek
  • Seyahat
  • Aktüel
Kültür-Sanat
  • Sinema
  • Arkeoloji
  • Kitap
  • Tarih
Bizim Sayfa
  • Namaz Vakitleri
  • Sesli Yayınlar
Yazarlar
  • Bugünün Yazarları
  • Tüm Yazarlar
Diğer Kategoriler
  • Magazin
  • Teknoloji
  • Resmî Ilanlar
  • Haberler
  • Video Galeri
  • Foto Haber
Kurumsal
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Künye
  • Gazete Aboneliği
  • Danışma Telefonları
  • Yasal
  • Reklam Ver
Uygulamalar Türkiye Gazetesi App Store Türkiye Gazetesi Google Play
Takip Edin Favori mecralarınızda haber
akışımıza ulaşın
X Facebook LinkedIn YouTube Instagram TikTok Next Sosyal
Haber Verin Editör masamıza bilgi ve materyal
göndermek için tıklayın
Let me Know
Kaçırmayın Ücretsiz üye olun, gündemi
şekillendiren gelişmeleri önce siz duyun
© 2025 İhlas Medya Grubu. Tüm Hakları Saklıdır
Son Dakika Site Haritası RSS KVKK Aydınlatma Metni Gizlilik Politikası Çerez Politikası