Vatan Kargo’ya teslim edilen zeytinyağıma ne oldu?

A -
A +
Feridun Ağabey merhaba, Manisa'da bir arkadaşımdan zeytinyağı istedim. 18 Mayıs 2021 tarihinde Vatan Kargo'ya, kargo bedelini de ödeyerek teslimatı yapmış. Aynı gün bana Vatan Kargo’dan 51160182520211 kargo takip No’lu “alındı” makbuzu mesajı geldi. Ve “296277 No ile teslim alabilirsiniz” diye de ilavesi var.
 
İki gün sonra Beylikdüzü Şubesini aradım. Bize “sizin adınıza bir kargo gelmedi” dediler. Manisa'yı arkadaşı aradım o da şaşırdı. Manisa'dan arkadaş, İstanbul'dan ben bize gönderilen mesaj bilgileriyle birlikte bir aydır ilgili yerleri arıyoruz ama kargo ortada yok. Merkez telefonları olan 0850 333 38 38 numarayı arıyoruz. İstenilen numaraları (müşteri ilişkileri) kodluyoruz. Telefon 15-20 dakika çalıyor. Sonra “aradığınız numaraya ulaşılamıyor” diye santral ikazı çıkıyor. Tekrar başa dönüyor. Beylikdüzü Şubesi, Manisa Şehzadeler Şubesi, İzmir aktarma merkezinden netice alamadık. Merkezden bir sorumlu telefonu bulduk, aradık ama telefona bakmıyorlar. Mail gönderdik, mesaj yaptık yine de dönen olmadı.
 
Netice olarak bizim 18 litrelik yağ tenekesi uçtu, yok. Bu konuda herhangi bir sorumluluk alan da yok. Şirketin ne merkezinden ne de ilgili şubelerinden kimseyle irtibat kuramıyoruz. Halen hiçbir cevap alamadık.
Yüzlerce şubesi olan bir şirket bu şekilde nasıl ilgisiz kalabilir bilmiyorum. Bu konuda kurumun en yetkili isim ve sahiplerine sizin aracılığınızla sesimizi duyurmak istiyoruz. Konuyla ilgilenip bizim mağduriyetimizi gidereceklerini ve sorumlularla ilgili gereken ikazı veya yaptırımı yapacaklarını ümit ediyorum. Yayınlarsanız bu konuda çok kimse için de faydalı olacağına inanıyorum.
        Mehmet Kılıçaslan
 
 
Mersin Mezitli’den yazan okuyucumuza
 
“Selamlar saygılar Feridun ağabey... Mersin Mezitli’de ikamet ediyorum. Mersin merkezde 6 sene önce 3 kız kardeşime bir ev satın alarak Allah rızası için oturmalarını sağladım. Üçü de bekâr olup ikisi 65 yaş üstüdür. 6 senedir elektrik faturaları düzenli ö...
           ***
Bu üç yaşlı bayanın ikisi 65 yaş maaşı alıyor başka da bir gelirleri yoktur. İhtiyaçlarını Allah rızası için ben karşılıyorum. Bu insanların tek lüksleri TV ve buzdolabı ve çamaşır makinesidir, faturalarında normalin üstünde olmasına karşın nasıl kaçak ku...
           ***
Karakola ömrümde ilk defa gittim, belki biri sabotaj yapıp sayaçla oynadı. Belki sayaç ben evi satın aldığımda oynanmıştı. Benim delilim ödediğim düzenli ve de yüksek faturalardır. Şahidim yüce Allah, ben daha nasıl ispat edeyim? Bu kimsesiz yaşlı...” şeklinde üç defa mail atan, ancak her defasında mail metnini galiba sehven “konu” bölümüne yazdığı için metni yarım kalan değerli okuyucumuz Adnan Bey, derdinizi, şikâyetinizi maildeki “konu” yerine değil de “metin” yerine yazıp gönderebilirseniz okuyucularımız ve kamuoyuyla paylaşırız. Selamlar (F.A.)
 
 
“Muadili olmasın”
 
Eczaneye gittiğimde reçetemi uzattım. Eczanedeki hanım kızım ilaçlarımı verdi. Bir tanesi farklıydı. Sebebini sordum. “Teyzeciğim bu muadili” dedi. “Reçetedeki ilaç yok mu da muadilini veriyorsunuz?” dedim. “Bazı doktorlar ilaç mümessilleriyle anlaşarak farklı ilaç yazabiliyorlar” bununla o aynı ilaç” dedi. “O zaman siz de o firma ile mi anlaşmalı çalışıyorsunuz?” dedim. Bir şeyler söylemeye çalışacaktı “İsterseniz bu konuyu kapatalım, siz bana reçetede yazan ilacı verin” dedim. Kızcağız gülümsedi. Bir şey demedi. Gidip reçetedeki yazan ilacımı getirdi...
 
Bizlerin sağlığı bir başkalarının kazancına göre nasıl şekil alabilir? O ilaç olmazsa bu ilaç diye nasıl kolaylıkla ilaç değiştirilebilir? Sizin aracılığınızla bu konuda okuyucuları bilgilendirmek istiyorum. Reçete yazan hekiminizden alacağınız ilacı alırken muadili olsa fark eder mi etmez mi sorup öğrenerek eczaneye giderseniz sağlığınız bu tür ufak hesaplara çerez olmaz.
           S. Melek Suzan
UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.