İnternete yüklendik ama çok şikâyet ettik

İnternete yüklendik ama çok şikâyet ettik

EKONOMİ Haberleri

Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumuna (BTK) ocak-mart döneminde gelen şikâyetlerin yarısından fazlası internet servis sağlayıcılarına yönelik gerçekleşti.

Kuruma, yılın ilk çeyreğinde en fazla şikayet yüzde 50,5 ile internet servis sağlayıcılarına yönelik yapıldı. Şikayetlerin 23 bin 623'ü internet servis sağlayıcıları, 18 bin 787'si mobil, 2 bin 164'ü sabit telefon, 1943'ü uydu platformu, 217'si kablo TV hizmetlerine ilişkin oldu. Mobil iletişimde fatura şikâyetleri ilk sırada yer alırken, internet servis sağlayıcılarına giden şikâyetlerde ilk sırayı ise yüzde 57,3 ile bağlantı sorunu aldı.

UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.
Sonraki Haber Yükleniyor...