Koç Grubu'ndan kritik karar! Arçelik'in kurumsal markası Beko oluyor

Düzenleyen: / Kaynak: Türkiye Gazetesi
- Güncelleme:
Koç Grubu'ndan kritik karar! Arçelik'in kurumsal markası Beko oluyor

Ekonomi Haberleri  / Türkiye Gazetesi

Arçelik, 'globalleşme stratejisi' kapsamında Türkiye dahil tüm coğrafyalardaki tek kurumsal markasının Beko olacağını açıkladı.

Arçelik, kurumsal markasında değişiklik yapıyor. Şirketten Kamuyu Aydınlatma Platformu'na (KAP) yapılan açıklamaya göre; globalleşme stratejisi kapsamında Arçelik A.Ş.'nin Türkiye dahil tüm coğrafyalardaki kurumsal markası 'Beko' olarak kullanılacak.

Açıklamada, bu kararla birlikte tüm dünyadaki çalışanların ve operasyonların ortak bir kurumsal marka çatısı altında bir araya getirilmesinin hedeflendiği belirtildi.

Bu kapsamda yurt dışı bağlı ortaklıkların kurumsal unvanları da Beko kurumsal markasını içerecek şekilde değiştiriliyor. Şirketin, Türkiye'deki faaliyetlerini ise başta Arçelik olmak üzere tüm markaları ile (Arçelik, Beko, Grundig, Altus, Leisure) sürdürmeye devam edeceği belirtildi.

57 ÜLKEDE İŞTİRAKLERİ BULUNUYOR

Beko, dünya çapında 57 ülkedeki iştirakleri aracılığıyla 55 bin çalışanıyla faaliyet gösteriyor. Şirketin Türkiye, İngiltere, İtalya, Romanya, Slovakya, Polonya, Güney Afrika, Rusya, Pakistan, Hindistan, Bangladeş, Tayland ve Çin'de 45 üretim tesisi bulunuyor.

Beko, sahibi olduğu veya limitli marka kullanım hakkı olduğu 22 ürün markası ile de global olarak faaliyet gösteriyor. Bu markalar şöyle sıralanıyor:

Arçelik, Beko, Whirlpool, Grundig, Hotpoint, Arctic, Ariston, Leisure, Indesit, Blomberg, Defy, Dawlance, Hitachi, Voltas Beko, Singer, ElektraBregenz, Flavel, Bauknecht, Privileg, Altus, Ignis, Polar.

Düzenleyen:  - Ekonomi
Kaynak: Türkiye Gazetesi
UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.
Sonraki Haber Yükleniyor...