Doritos kitlesel fonlamayı anlattı

Doritos kitlesel fonlamayı anlattı

TEKNOLOJİ Haberleri

Doritos’un kitlesel fonlamayı tanıtmak ve hayalleri olan gençlere imkân sağlamak için başlattığı #BiCesaret kampanyası tüm Türkiye’de toplam yaklaşık 30 milyon kişiye ulaştı.

ÖMER TEMÜR

Facebook ve Fongogo ile iş birliği ile gerçekleştirilen kampanya kapsamında tanıtımı yapılan 400’e yakın projeye 230 bin TL’den fazla fon sağlandı. PepsiCo Yiyecek Pazarlama Direktörü Osman Dilber yaptıkları araştırmada gençlerin kitlesel fonlamadan habersiz olduğunu belirterek "Kampanya ile kitlesel fonlamanın bilinirliği iki ayda yüzde 74 oranında artış gösterdi" dedi.

 

UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.
Sonraki Haber Yükleniyor...