Osmaniye'de tatlıdan zehirlenen 53 kişi hastanelik oldu! Valilikten açıklama geldi
Osmaniye'de bir işletmeden aldıkları pasta ve tatlıları yedikten sonra rahatsızlanan 53 kişiden 25'i taburcu edildi, 28'inin tedavisi sürüyor. Olayla ilgili gözaltına alınan 2 şüpheli adli kontrolle serbest bırakılırken imalathaneden numuneler alındı.
- Osmaniye Valiliği, pastane ürünleri nedeniyle rahatsızlanan vatandaşlar hakkında inceleme başlattı.
- İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ekipleri iş yerleri ve imalathaneden numune alarak laboratuvara gönderdi.
- Etkilenen 53 kişiden 25'i taburcu edildi, 28 kişinin tedavisi devam ediyor.
- Soruşturma kapsamında mahkemeye çıkarılan 2 şüpheli, adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı.
Osmaniye'de bir pastane zincirinden satın alınan pasta ve kremalı tatlıları yiyenler acillik oldu. Olayla ilgili Osmaniye Valiliği açıklama yaptı.
Valilikten yapılan açıklamada, kentte bir işletmenin şubelerinden temin edilen pasta ve kremalı tatlı ürünlerinin tüketilmesinin ardından bazı vatandaşların rahatsızlanması üzerine inceleme başlatıldığı belirtildi.
Şanlıurfa'da gıda zehirlenmesi şüphesi: 6 kişi hastanelik oldu
28 KİŞİNİN TEDAVİSİ SÜRÜYOR
İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ekiplerince iş yerleri ve imalathaneden gerekli numunelerin alınarak laboratuvara gönderildiğinin ifade edildiği açıklamada, şunlar kaydedildi:
"Olaydan etkilendiği değerlendirilen 53 kişiden 25'i tedavilerinin ardından taburcu edilmiş, 28 kişinin tedavisine sağlık kuruluşlarında devam edilmektedir.
Böcek ailesi davasında karar çıktı! İşte cezalar
Soruşturma kapsamında 2 şüpheli çıkarıldıkları mahkemece adli kontrol şartıyla serbest bırakılmıştır. Olaya ilişkin süreç, ilgili kurumlarımız tarafından bütün yönleriyle ve hassasiyetle takip edilmektedir."
