Muğla’da içme suyu barajları alarm veriyor. Son yıllarda düşme eğiliminde olan baraj seviyelerinde geçen yıl yaşanan artışa rağmen bu yıl büyük bir gerileme görülüyor. Su sıkıntısından dolayı Muğla Büyükşehir Belediyesi vatandaşlara su tasarrufu çağrısı yaptı.