Carrefoursa online yemek sektöründe

Düzenleyen: / Kaynak: HABER MERKEZİ
- Güncelleme:
Carrefoursa online yemek sektöründe

Ekonomi Haberleri  / HABER MERKEZİ

Türkiye’nin perakende markalarından CarrefourSa, 30’uncu yılına özel yatırımlarından birini daha devreye aldı.

EKONOMİ SERVİSİ'NİN HABERİ - Şirket, yeni konsepti CarrefourSA Mutfak ile 10 farklı markanın lezzetlerini bulut mutfak konseptiyle tüketicilerine ulaştıracak. 2017 yılından bu yana ‘Lezzet Arası’ restoranlarıyla müşterilerine market fiyatına ‘gastronomik özgürlük’ sunduklarını belirten CarrefourSA CEO’su Kutay Kartallıoğlu “2023 yılı Türkiye’de 20’uncu yılımızı kutladığımız özel bir yıl. 1993 yılında İçerenköy’de ilk mağazamızı açtığımızdan bu yana önemli dönüşümlerden geçtik. Bu süreçte Yeni Nesil Market vizyonuyla 30’uncu yılımızı yeni yatırımlar ve iş modelleriyle kutlamaya devam ediyoruz. 2020 yılında hayata geçirdiğimiz bayilik sisteminde girişimci ve küçük esnaflarla büyümeye devam ediyoruz” dedi.

MARKETTE PİŞİRİP YEDİK

Kutay Kartallıoğlu ‘Lezzet Arası’ olarak isimlendirilen ve marketten alınan et ve balık gibi ürünlerin orada ücretsiz pişirilerek servis edildiği sisteme, şimdi de ‘Bulut Mutfak’ adını verdikleri online sipariş sistemini eklediklerini belirtti. Dünyada bulut mutfak pazarının büyüklüğünün 2022 sonu itibarıyla 57,51 milyar dolara ulaştığını, 2023 sonunda bu rakamın 174,66 milyar dolara ulaşmasının beklendiğini söyleyen Kartallıoğlu, bu önemli sektörde değişimlere öncü olma hedefleri bulunduğunu dile getirdi.

Düzenleyen:  - Ekonomi
Kaynak: HABER MERKEZİ
UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.
Sonraki Haber Yükleniyor...