ALİ ÇELİK

Konuyla ilgili değerlendirme yapan Fiat Marka Direktörü Altan Aytaç, 2019’un zor başladığını dile getirerek “Türkiye otomobil pazarı geçtiğimiz yılın aynı dönemine göre yüzde 42 daralırken, Fiat olarak satışlarımızı yüzde 11,1 oranında artırdık. Egea Ailesi satışa sunulduğu günden bu yana, 3 yıldır ‘Türkiye’nin En Çok Tercih Edilen Otomobili’ unvanını koruyor. Sedan modelimiz yaklaşık 13 bin 700 adetlik satış rakamı ile segmentindeki en başarılı satış performansına erişerek bizleri gururlandırmayı sürdürüyor. Egea Ailesi, üretimine başladığımız 2015 yılının Kasım ayından bu yana ise toplam 142 bin 500 adetlik satış adedine ulaşmış durumda. Bu başarıyı mart ayından itibaren satışına başladığımız 3 farklı donanım versiyonumuz Street, Sport ve S-Design ile pekiştirmeyi hedefliyoruz” şeklinde konuştu.