Aziz Yıldırım'dan Ali Koç ve Hakan Safi'ye çağrı: Gelin, yönetimde birlik olalım
Fenerbahçe'de Şubat 1998-Haziran 2018 tarihleri arasında başkanlık yapan, 2018 ve 2024 yıllarında Ali Koç'a karşı sandıkta mağlup olan Aziz Yıldırım, yeniden başkanlığa aday oldu. 6-7 Haziran'daki seçim öncesi projeleri merak konusu olan Yıldırım, basın toplantısında, eski başkanlardan Ali Koç'a çağrı yaptı.
- Aziz Yıldırım ve eski yönetici Hakan Safi, başkanlık için yarışacak.
- Yıldırım, Hakan Safi ve ekibine başarılar dilerken; rakip değil gönüldaş olduklarını belirtti.
- Yıldırım, Fenerbahçe sevgisinin hayat enerjisi olduğunu söyledi.
- Aziz Yıldırım, "Yaptık, yine yapacağız" diyerek iddiasını ortaya koydu.
- Yıldırım, seçim öncesi Ali Koç ve Hakan Safi'ye "yönetimde birlik olma" çağrısı yaptı.
Fenerbahçe camiasında seçim heyecanı yaşanıyor. Sarı-lacivertli kulübün 6-7 Haziran'da gerçekleştirilecek Olağanüstü Seçimli Genel Kurul Toplantısı'nda başkan adayı olan Aziz Yıldırım, İstanbul'da bir otelde düzenlediği basın toplantısında açıklamalarda bulundu. Efsane başkan Yıldırım ile eski yönetici Hakan Safi, kritik seçimde başkanlık için yarışacak.
"FUTBOL A.Ş.'YE 3-4 İSİM DAHA GELECEK"
Yıldırım'ın açıklamalarından satır başları şöyle:
"Fenerbahçe Spor Kulübü yönetimiyle Futbol AŞ yönetimi beraber olacak, kulübü beraber yöneteceğiz. Yönetim için Feridun Geçgel var. O da bizimle beraber Futbol A.Ş.'de olacak. Rahatızlığından dolayı bugün katılamadı. Cihan Kamer, Selim Kosif ve Murat İman, Mehmet İman, Final-Four'a gittiler. Onlar da yönetimde olacak. Futbol A.Ş.'ye şu an ismini söylemek istemediğim 3-4 kişi daha gelecek. Hem kaliteli hem değerli hem de Fenerbahçeli insanlar orada olacak."
"FENERBAHÇELİ, FENERBAHÇELİYE RAKİP OLAMAZ"
"Sadece bizim listemizde olan arkadaşları değil, Hakan Safi ve ekibine de bu yarışta başarılar diliyoruz. Sayın Safi ve ekibi bizim rakibimiz değil gönüldaşımız, yoldaşımızdır. Fenerbahçeli, Fenerbahçeliye rakip olamaz, yoldaşı olur. Hepimiz aynı amaç için buradayız."
"HER ZAMAN HER YERDE EN BÜYÜK FENER"
"Kendime bakınca, Fenerbahçe'yi görüyorum. Benim nabzım 'Her zaman, her yerde en büyük Fener' diye atıyor. 'Her zaman her yerde en büyük Fener' diye inleyen sokaklar ve her yerde dalgalanan sarı-lacivert bayraklar benim hayat enerjimi sağlamaktadır."
"ALİ KOÇ'A ÇAĞRIMDIR"
"Huzurunuzda tüm başkanlarımıza teşekkür ediyorum. Hepsi çok fedakarlıklar yaptı. Bir olalım, birlik olalım. Önce kendimizi hatırlayıp, teknik adamlara, sporculara, hakemlere, federasyonlara, sokaklara ve milyonlara kim olduğumuzu hatırlatalım. Sayın Ali Koç'a, Sayın Hakan Safi'ye çağrımdır, gelin yönetimde beraber olalım, hep beraber Fenerbahçe'yi şampiyonluğa taşıyalım. Bu seneye damga vuralım. Birlikte büyük bir mücadeleye adım atıyoruz, En Büyük Fener sezonu başlamıştır, hayırlı uğurlu olsun, sonu şampiyonluk olsun."
"YAPTIK, YİNE YAPACAĞIZ"
"Atatürk ve arkadaşlarının kurduğu ülkemizde ay-yıldızlı ülkemizde hür yaşamanın yanı sıra sarı-lacivert bayraklarla birlikte yaşamanın onurunu yaşıyorum. Türkiye ve Avrupa'nın sokaklarını sarı-laciverte boyamak için varım. Bana 'Nasıl yapacaksınız?' diye sormayın. Daha önce yaptık, yine yaparız. Fenerbahçe'mizin kumpaslarla içine itildiği kuyudan el birliğiyle çıkmak için bir aradayız."
