İzmit Belediyesi, 17 Ağustos 1999 depreminin 20 yıl dönümünü Üni Hodri Meydan grubu ve gazeteci Mustafa Bağdilek katkılarıyla İzmit yürüyüş yolundaki gerçekleşen etkinliklerle andı.