Chery en düşük şikâyet oranıyla ilk sırada

Kaynak: Türkiye Gazetesi
- Güncelleme:
Chery en düşük şikâyet oranıyla ilk sırada
Chery, Otomotiv, Türkiye, Marka, Haber
T-Otomobil Haberleri  / Türkiye Gazetesi

Chery, Şikâyetvar’da aldığı 59,1 puanla otomotiv sektöründe zirveye yerleşti. Yerel ve küresel rakiplerini geride bırakan marka, Türkiye pazarına olan bağlılığını müşteri memnuniyetinde gösterdi.

ALİ ÇELİK'İN HABERİ - Chery, Türkiye’nin önde gelen müşteri deneyimi derecelendirme platformu Şikâyetvar’da 59,1’lik genel puanıyla hem yerel hem de küresel rakiplerini geride bırakarak otomotiv sektöründe ilk sıraya yerleşti.

En yakın rakibine 8 puan fark atan Chery, bu başarı ile yerel pazar ihtiyaçları konusundaki derin anlayışını ve Türkiye’ye olan sarsılmaz bağlılığını yansıtıyor.

Kaynak: Türkiye Gazetesi

UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.
Sonraki Haber Yükleniyor...