Chery en düşük şikâyet oranıyla ilk sırada
Chery, Şikâyetvar’da aldığı 59,1 puanla otomotiv sektöründe zirveye yerleşti. Yerel ve küresel rakiplerini geride bırakan marka, Türkiye pazarına olan bağlılığını müşteri memnuniyetinde gösterdi.
ALİ ÇELİK'İN HABERİ - Chery, Türkiye’nin önde gelen müşteri deneyimi derecelendirme platformu Şikâyetvar’da 59,1’lik genel puanıyla hem yerel hem de küresel rakiplerini geride bırakarak otomotiv sektöründe ilk sıraya yerleşti.
En yakın rakibine 8 puan fark atan Chery, bu başarı ile yerel pazar ihtiyaçları konusundaki derin anlayışını ve Türkiye’ye olan sarsılmaz bağlılığını yansıtıyor.
Bizi Takip Edin
YORUMLAR
