Emre Belözoğlu, Galatasaray maçında yok!
Kasımpaşa Teknik Direktörü Emre Belözoğlu, Süper Lig'de Gençlerbirliği'ne 3-2 mağlup oldukları maçta kırmızı kart gördü ve bir sonraki hafta oynanacak Galatasaray maçında cezalı duruma düştü.
- Maçta Gençlerbirliği penaltı kazandı ve hakem Cihan Aydın, VAR uyarısı sonrası penaltı noktasını gösterdi.
- Hakem Cihan Aydın, penaltı pozisyonu sonrası tartışan Kasımpaşa Teknik Direktörü Emre Belözoğlu ve Gençlerbirliği Sportif Direktörü Ali Ekber Düzgün'e kırmızı kart gösterdi.
- Kasımpaşa maçı 2-0 önde götürmesine rağmen sahadan 3-2 mağlup ayrıldı.
- Emre Belözoğlu, ligin son haftasında Galatasaray ile oynanacak maçta takımının başında olamayacak.
Trendyol Süper Lig'in 33. haftasında Gençlerbirliği'ne konuk olan Kasımpaşa'da Teknik Direktör Emre Belözoğlu, maçın penaltı pozisyonunun ardından kırmızı kart gördü.
Süper Lig'de küme düşen 2 takım kesinleşti!
BELÖZOĞLU İHRAÇ EDİLDİ
Eryaman Stadyumu'nda oynanan müsabakada 2-0 öne geçen Kasımpaşa, skoru koruyamadı ve sahadan 3-2 mağlup ayrıldı. Gençlerbirliği'nin kazandığı penaltı pozisyonunda itirazlarda bulunan Belözoğlu, kırmızı kartla ihraç edildi.
İKİ İSİM KIRMIZI KART GÖRDÜ
Müsabakanın 68. dakikasında Gençlerbirliği, penaltı kazandı. Goutas'ın ceza sahasında yerde kaldığı pozisyonu, VAR'ın uyarısı üzerine kenara gelip izleyen hakem Cihan Aydın, beyaz noktayı işaret etti. Hakem ayrıca tartışan Kasımpaşa Teknik Direktörü Emre Belözoğlu ile Gençlerbirliği Sportif Direktörü Ali Ekber Düzgün'e kırmızı kart gösterdi.
GALATASARAY MAÇINDA YOK
Kasımpaşa Teknik Direktörü Emre Belözoğlu, ligin son haftasında Galatasaray'ı konuk edecekleri maçta takımının başında olamayacak.
