Son dakika haberleri... Beşiktaş'ın efsane futbolcusu Nihat Kahveci, Süper Lig'in 27. haftasında oynanan Fenerbahçe - Beşiktaş derbisini yorumladı. Ronaldinho'yu örnek veren Kahveci, Sarı-lacivertli taraftarları tebrik etti.
A Milli Takım'ın eski oyuncularından olan Nihat Kahveci, Türkiye - Hırvatistan maçı sonrası Alman teknik direktör Stefan Kuntz'a eleştirilerde bulundu. Öze dönüş çağrısı yapan Kahveci, "İsim söyleyerek gündem olmak istemiyorum ama gördük ki olmuyor Stefan hocayla da. Geldiği ilk ...