Sahipsiz eşekleri korumaya aldı: Mümkünse gelsin alsınlar
Adana'da sokaklarda sahipsiz şekilde koşuşturan 2 eşek, bir vatandaşın dikkati sayesinde yakalandı. Eşekleri bulan Hasan Aktürk, "Sahipsiz şekilde koşuyorlardı, biz de yakalayıp bağladık. Yemini, suyunu veriyoruz. Sahiplendik, sahiplerine teslim etmek için" ifadelerini kullandı.