Yemeksepeti, kendi kategorisinde 'Türkiye'nin En Sevdiği Marka' seçildi

Düzenleyen: / Kaynak: Haber Merkezi
- Güncelleme:
Yemeksepeti, kendi kategorisinde 'Türkiye'nin En Sevdiği Marka' seçildi

Şirket Haberleri Haberleri  / Haber Merkezi

Yemeksepeti, kullanıcı dostu platformu, geniş restoran ağı ve üstün müşteri hizmetleri ile 'Türkiye'nin Lovemark'ları 2023' araştırmasında 'Yemek Siparişi' kategorisinde Türkiye’nin en sevdiği marka seçildi.

Türkiye’de hızlı ticaretin öncüsü Yemeksepeti, 'Türkiye'nin Lovemark'ları 2023' araştırmasında ödüle layık görüldü. MediaCat ve Ipsos tarafından 15-55 yaş aralığında, kadın-erkek oranı eşit, Türkiye temsili 2000 kişiyle gerçekleştirilen araştırma sonuçlarına göre Yemeksepeti, 'Yemek Siparişi' kategorisinde birinci olarak kategorinin 'Lovemark'ı oldu.

YEMEK SİPARİŞİ KATEGORİSİNİN LİDERİ YEMEKSEPETİ

2007 yılından beri markaların hedef kitleleriyle gönül bağı kurma başarılarını ölçen Türkiye’nin Lovemark’ları araştırması, bu yıl 16’ıncı defa gerçekleştirildi. Türkiye’de rekabetin ve iletişim faaliyetlerinin en yoğun olduğu kategorilerdeki markaların 'Lovemark' statülerini tespit etmek amacıyla düzenlenen araştırmaya göre Yemeksepeti, tüketicisiyle kurduğu güçlü bağ sayesinde 'Yemek Siparişi' kategorisinde en üst sıraya yerleşti.

Markanın kullanıcı dostu platformu, geniş restoran ağı ve müşteri hizmetleri kalitesinin bir göstergesi olarak değerlendirilen bu başarıda, Yemeksepeti’nin gerçekleştirdiği etkili iletişim ve pazarlama çalışmalarının da büyük payı bulunuyor. Kurduğu etkili iletişim sayesinde kullanıcıların ihtiyaç ve beklentilerini anlayarak, hizmetlerini sürekli olarak iyileştiren Yemeksepeti, dinamik ve yenilikçi pazarlama stratejileri ile tüketicilerin zihninde pozitif bir imaj oluşturmayı başararak, marka bilinirliğini ve müşteri memnuniyetini artırdı.

MÜŞTERİ ODAKLILIK, İNOVASYON, HİZMET KALİTESİ VE GÜVENİLİRLİK 

Yemeksepeti'nin bu ödüle layık görülmesi, markalar için müşteri odaklılık, inovasyon, yüksek kalitede hizmet ve güvenilirlik gibi değerlerin ne denli kritik olduğunu bir kere daha göstermiş oldu.

Türkiye’de temsili 2000 kişi üzerinde, bilgisayar destekli telefon görüşmeleri (CATI) yöntemi kullanılarak gerçekleştirilen araştırma, markanın zihin payı, duygusal yakınlık, beklenti ve ihtiyaçları karşılama düzeyi dikkate alınarak, Yapısal Eşitlik Modeli (SEM) yaklaşımı ile analiz edildi.

YEMEKSEPETİ HAKKINDA 

2001 yılında Türkiye’nin ilk online yemek siparişi sitesi olarak kurulan hızlı ticaret platformu Yemeksepeti, bugün 81 il ve KKTC'de 30 milyonu aşkın kullanıcısına, 90 bin iş ortağı restoran ve mahalle esnafının yanı sıra yüzlerce Yemeksepeti Market hizmet noktasıyla hizmet veriyor. Sektör trendleri ve kullanıcı beklentileri doğrultusunda hizmet yelpazesini sürekli genişleten ve kendini yenileyen Yemeksepeti, hızlı ticaret sektöründeki öncü konumunu koruyor.

Düzenleyen:  - Şirket Haberleri
Kaynak: Haber Merkezi
UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.
Sonraki Haber Yükleniyor...